כמה קלוריות שורפים באימון EMS

זה מדהים לראות את הזינוק ההיסטרי בכמות האנשים שעוסקים בספורט ובכושר. אם אתם מבוגרים מספיק על מנת לזכור איך העולם היה נראה רק עשר או חמש עשרה שנה אחורה, אתם יודעים שהמודעות לחשיבות השמירה על כושר הגוף וכמות האנשים שבאמת עושים את זה היו פחותים בהרבה. ואם זה היה נכון לפני חמש עשרה שנה, היום, כאשר כמות הזמן שאנחנו מבלים בישיבה גדולה אפילו יותר, החשיבות של תזוזה והקפדה על שגרת אימונים גדלה בהתאם.

איך להתאמן יעיל, בפחות זמן

עם זאת, יחד עם השינוי הגדול באורחות החיים שהביאו לחיינו המסכים ומכשירי האלקטרוניקה, באו גם המוני עיסוקים נוספים ואנחנו מוצאים את עצמנו רודפים אחרי הזנב של עצמנו, לא מסוגלים לנהל את שלל הדברים שעלינו לעשות ולבצע ובטח שלא מצליחים למצוא שעה או שעה וחצי לאימון כושר שיחזיר לנו את הגזרה שאבדה לנו בחדרי הישיבות עמוסי הכיסאות הנוחים והבורקסים. נתח זמן כזה, שיכול להגיע לארבע עד שבע שעות בשבוע, הוא מותרות שמעטים יכולים להרשות לעצמם. בדיוק בשביל אנשים כאלה נועד אימון EMS.

אימון EMS, או בעברית אימון באמצעות גירוי חשמלי של השרירים, מאפשר לכם לקבל מאה אחוז מהאפקטיביות של אימון רגיל בשליש או רבע מהזמן שהייתם משקיעים סתם ככה. באמצעות הטכנולוגיה המיוחדת של החליפה שאותה לובש המתאמן או המתאמנת, מתקבלת האפשרות לבצע אימון כלל-גופני בו זמנית, במקום להקדיש לכל חלק בגוף שלב ייחודי באימון, מה שגוזל זמן רב ומהווה את הגורם העיקרי לאורכם של האימונים.

אז איך זה עובד?

החליפה המיוחדת שאותה לובש המתאמן בשיטת הגירוי החשמלי של השרירים מייצרת פולסים חשמליים שמעוררים את העבודה של מספר רב של יחידות שריר במקביל. בשיטה הזו, האפשרות להגיע הן לשכבות עומק של השרירים והן למספר רב של אזורי שריר במקביל, נחסך זמן רב שאלמלא החליפה הייתם צריכים להשקיע באימון ספציפי לבטן, לרגליים או לישבן.

גם במחשבון שריפת הקלוריות בכל אימון אתם יוצאים מורווחים בשיטת EMS. היות והמכשיר מגביר את הפעילות המטבולית שלכם במהלך האימון ולאחריו, שריפת הקלוריות מואצת וכך יוצא שאתם שורפים את אותה הכמות של קלוריות (או אפילו הרבה יותר) בהרבה פחות זמן. הכל פונקציה של אפקטיביות האימון.

בסופו של דבר, האימון באמצעות השימוש ב-EMS מאפשר לכם לנצל טוב יותר את הזמן שלכם בלי להתפשר על איכות החיים שלכם ועל השמירה על כושר שכל כך חשובה לכם. אתם זוכרים איך הייתם פעם, אתם זוכרים את עצמכם לפני שהגעתם לאן שאתם היום. השיטה הייחודית והמתוחכמת הזו מאפשרת לכם להתקדם לנקודה שבה אתם רוצים להיות, בלי לדרוש מכם להשקיע כמויות גדולות של זמן שפשוט אין לכם לתת.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *