אין כמו יום פינוק בספא. כל אחד חולם על יום חופש שבו אין צורך לשמור על השגרה הרגילה, אין צורך להגיע למקום העבודה ולא צריך להיות בלחץ של זמן או עומס מחשבתי. במקום זאת – אפשר לבחור ספא במרכז (או באזור הרצוי), לשכוח מהמשימות או המטלות היומיומיות ולהתמסר לשקט, לשלווה, לפינוק, ולקבלת טיפולים גוף ונפש שמרגיעים ומשאירים תחושה טובה ונעימה הן על הגוף כלפי חוץ והן על החלק הפנימי של הגוף – הנפש, הרגש והמוח.

מה אפשר לעשות בספא?

מתקני ספא מתקדמים מציעים למטופלים את כל מה שדרוש להם לצורך ניתוק מוחלט מהיומיום והשגרה. כבר בכניסה אפשר להפקיד את החפצים האישיים, לרבות מחשב וטלפון נייד בארונית אישית נעולה, ללבוש בגד ים ולהתהלך עם חלוק נעים ומלטף ונעליים פרוותיות ונעימות. להלן רק חלק מהמתקנים שניתן ליהנות מהם בספא:

מה היתרונות הבריאותיים בספא?

כאמור, לכל מתקן או פעולה שבוחרים לבצע יש את היתרונות שלהם – חילוץ עצמות, טבילת הגוף בבריכה מחוממת, שלעיתים יש בה מינרלים או חומרים שמסייעים לעור הגוף להשתקם ולהיראות טוב יותר, שיעורי הספורט והפעילות הגופנית מסייעים רבות לשיפור זרימת הדם ולחילוף החומרים התקין וכמובן שאכילה של ארוחה מסודרת, מאוזנת וכזאת שמבוססת על מרכיבים בריאותיים וחיוניים עשויה לתת רעיונות שניתן לאמץ בשגרת היומיום.

מדוע כדאי להגיע לספא?

חשוב וכדאי להגיע ליום כיך בספא מדי פעם. האוורור, הניתוק מהשגרה, הורדת הלחץ ושינוי האווירה יכולים לתרום רבות לשיפור מצב הרוח ולהפיכתו של כל אדם ליעיל, חיוני ורגוע הרבה יותר. זו הסיבה שאחת לפרק זמן מסוים אנשים עוצרים את מרוץ החיים, שמים את כל הטרדות והעניינים היומיומיים בצד ומחליטים על יום שבו הם נחים – גם מבפנים וגם במחוץ.

 

את כל זאת ועוד, אנו צוות זאוס, מציעים לכם את זאוספא !

ספא בראשון לציון , ספא בתל אביב

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *