בתקופת חורף זו שבה הקור, הרוחות והגשם מונעים מאתנו לעשות אימונים בחוץ, זה הזמן להיכנס למועדון הכושר זאוס וליהנות ממגוון האפשרויות שיחממו לכם את הגוף ואם אפשר לשרוף הרבה קלוריות על הדרך אז זכינו לשעה מספקת במיוחד.

הבעיה היחידה עם מזג האוויר החורפי זה הכוח הנפשי שצריך בשביל לצאת אל הקור ולהתחיל להתאמן. בשביל למנוע את התירוצים והעצלנות הנפשית שעולה במיוחד בתקופת החורף, אני אתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להרים את המוטיבציה.

  1. זה מתחיל משיחת הטלפון אל המספר שאתם בוחרים להתקשר. שנייה לפני שאתם מתקשרים תבינו למה בחרתם להתקשר דווקא לאותו בן אדם. תמצאו את האיש הנכון שירים לכם את המוטיבציה לצאת להתאמן ולא יגרום לכם לוותר. תבחרו להתקשר לחבר שמבין כמה חשוב להתאמן, שידרבן ויוסיף אנרגיות ולא יגיד לכם ״עזוב אותך בוא נצא לבלות נשתה בירה״
  2. לעשות אימון שאתם נהנים בו ולא מרגישים בעונש. מה שטוב בשיעורי סטודיו זה האווירה הכיפית והדרייב שיש בקבוצה, אם זה בזכות המתאמנים ואם זה בזכות המדריך שגורם לכם לא לרצות לפספס את האימון שלו, אפילו שמזג האוויר מרגיש גיהינום בחוץ. להעלאת המוטיבציה מומלץ לארגן חבר אחד או יותר וקובעים לדוגמא 3 פעמים בשבוע, בשעה קבועה וימים קבועים ולא מפספסים את האימון לא משנה מה הסיבה. זה זמן האיכות שלכם להשקיע בעצמכם ולדרבן אחד את השני לאימון של שעה וארוחה בריאה. וזה עדיף יותר מכל יציאה אחרת שתעשו. בזאוספורט יש לנו כמה אפשרויות לאימונים אינטנסיביים בשיעורים המשלבים עבודה על סיבולת לב ריאה ואימון כוח/חיזוק ביחד. שיעורים כמו: Boot-camp (מחנה אימונים),  Cross-Fitness (אימון המדמה את הקרוספיט), H.I.I.T (High Intensity Interval Training) ) שיעורים אלו הם בעצימות גבוהה ושריפת הקלוריות היא מוגברת במהלך האימון ולאחריו כשהגוף למעשה מתחיל תהליך שיקום ובניית שריר וזאת הדרך הטובה ביותר לעיצוב הגוף והצרת היקפיו.
  3. לאלו מביננו שמכורים לרכיבה על אופניים בשטח יכולים בחורף למצוא אלטרנטיבה טובה בשיעורי הספינינג של זאוספורט. מעבר לעבודה בספינינג שהיא אינדיווידואלית וקבוצתית, בליווי מוזיקה קצבית, הדרכה מקצועית, בטמפרטורה מבוקרת ונעימה, בנוסף לזה אופני הספינינג המיוחדים בזאוספורט מחוברים למערכת חדשנית שנקראת Spivi, המשלבת חווית רכיבה קבוצתית במסלול וירטואלי אינטראקטיבי הנשלט על ידי המדריך ומדמה רכיבה בטבע, בעיר ובסביבה המוכרת, בתנאי תאורת יום ולילה ומזג אויר משתנים. מגוון הנופים, האלמנטים הדינמיים במסלול וכמות תכניות האימון המקצועיות מבטיחים שכל שיעור עם  Spivi הופך לחוויה. ובנוסף  המתאמנים יכולים לצפות בביצועיהם בשיעורים, לקבל ניתוח מפורט מהשיעור ולהתחבר לעוד מתאמנים. יתכן שתגלו שלמרות היותכם רוכבים ותיקים ומנוסים, תגיעו ל- 75-96% מהדופק המקסימלי. נשים בממוצע שורפות 450 קלוריות באימון ספינינג של שעה וגברים 550. באימונים עצימים יותר אפשר לשרוף אפילו יותר מ- 800 קלוריות.
  4. למתאמנים שרגילים לרוץ בחוץ, בימי החורף יש לזאוספורט מגוון רב של מכשירי אירובי שונים בחדר כושר שאפשר לשלב באימון אחד וכך לא משתעממים. לעומת חדרי כושר סגורים הנמצאים מתחת לקרקע בזאוספורט מכשירי האירובי משקיפים החוצה לנוף היוצא ממגדל משה אביב הגבוה ביותר במזרח התיכון. יתרונות נוספים לריצה בחדר כושר זה הטמפרטורה הנוחה, מוזיקה (ריצה עם מוזיקה בחוץ עלול להיות לא בטיחותי), ניתן לשנות את הקצב/השיפוע, לבצע אימונים שונים כמו אינטרוולים ולצפות בטלוויזיה.
  5. לאוהבי השחייה שנוהגים לשחות רק בקיץ יכולים לגלות את הכיף שבשחייה בבריכה של זאוספורט המקורה שמחוממת ל- 29 מעלות. שחייה שורפת בין 500-800 קלוריות לשעה, תלוי בעוצמת המאמץ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *