לתרגל קרוב
להגיע רחוק

פארו יוגה ריכזו עבורכם את המדריכים המובילים בישראל, שיעניקו לכם מגוון מעורר השראה של סגנונות יוגה – במקום אחד.

יוגה אינטגרטיבית

טאי צ׳י

איינגר יוגה

אשתנגה ויניאסה יוגה

מאלה יוגה

ויניאסה פלאו

האטה יוגה מסורתית

צוות

פארו יוגה

רני סלומון

מתרגלת אשטנגה ויניאסה יוגה כבר 22 שנה. הוכשרה ע”י אייל צכנובסקי בארץ והעשירה את לימודיה מטובי המורים בעולם (מתי עזרתי , ג’ון סקוט )ועוד רבים טובים. כיום מלמדת בשיטה יחודית משלה שפותחת את האשטנגה למקומות חדשים.

מאיה שטרן

מאיה החלה ללמוד יוגה עוד בצעירותה כחלק מהכשרתה כרקדנית ויוצרת. בעברה לימדה פילאטיס ומשנת 2008 המשיכה להוראת היוגה. מיה למדה אצל מורים בכירים בארץ ובחו״ל. וכן השתלמה במרכז האם בפונה. מיה בעלת תעודה בדרגת ג׳וניור 2. וממשיכה גם ליצור ולהופיע במחול.

אלונה אושרי'

אלונה מתרגלת כעשור בזרמים השונים של היוגה (אשטנגה, ויניאסה, איינגר, שאדו). בשנת 2015 העמיקה את לימודה בזרם השאדו והתחילה ללמד ויניאסה ברוח השאדו. התרגול מתמקד בעבודת רגליים דינאמית סביב כריעות מסוגים שונים.

מגלי ששון

מגלי החלה לתרגל יוגה בגיל 17, ואת הכשרתה המקצועית רכשה ב”האטה יוגה” (Kerala ,Trivandrum) יוגה אשטנגה שמעון בן אבי ואיינגאר יוגה אינגה צימבליסטה,אייל סלע, אושה דווי. כיום מלמדת בשיטת שמשלבת את שלושת הזרמים יחדיו 

רונה קולה

רונה היא סטודנטית שנה ג למדעי התזונה ומורה לשיטת האטה יוגה. את הכשרתה עבר אצל שאקטי (אחת מהמורות הבכירות להאטה יוגה). בשיעורים נחווה התבוננות פנימית לנשימה , לתחושות ולרגשות שעולים.רונה מאמינה ששיעור טוב ואיכותי נוגע גם בגוף וגם בנפש.

רומן סימון

רומן סיימון – מורה בכיר ליוגה ותרבות התנועה, בעל ניסיון הוראה של 20 שנה. בנוסף לבסיס המוצק של אשטנגה ויניאסה יוגה, רומן מתמחה בשיטות מסורתיות ומודרניות רבות כגון צ׳י קונג וטאי צ׳י, ריקוד ושיקום פוסט טראומטי.

הילה וקנין

מורה ותלמידה בדרך היוגה, מלווה בתהליכי התמקדות גוף ונפש, מדריכת הורים. מתרגלת ומלמדת יוגה דינמית, המושפעת מעולמות האשטנגה, בשילוב שיטת התמקדות גוף נפש המסייעת בהתבוננות ובהתמרת התחושות העמוקות המורגשות בגוף. הכשרה מבית הספר ליוגה ‘רישיקול’ בהודו, ‘יוגה מאלה’ רוקסי, ליווי בתהליכי התמקדות גוף ונפש בהנחיית ליאורה בר נתן.

פארו

סגנונות יוגה

יוגה אינטגרטיבית

תרגול שמבוסס על עקרונות שיטת האיינגר . השיעורים שמים דגש על דיוק ושהייה יציבה באסאנה (תנוחה),הבסיס הנכון בתונחות תוך שימוש בעזרים. הגישה משלבת אלמנטים מזרם הויניאסה – מהעברים בין תנוחה לתנוחה הם דינאמים . שהייה וזרימה , נשימות והרפיה.

טאי צ׳י

היא אומנות תנועה רבת פנים הכוללת מגוון רחב של טכניקות המכוונות להעצמת הבריאות וקידום התפתחות אישית. השיעורים מבוססים על לימוד ושליטה בסדרת צ׳ן פן לין

האטה יוגה מסורתית

האטה יוגה היא היוגה הקלאסית המהווה את הבסיס לזרמי היוגה השונים. שיטה זו מתאפיינת בהחזקת התנוחות למשך זמן ארוך ומעברים נוחים בין התנוחות ללא עזרים. תוך שימת דגש על הגמשת עמוד השדרה, מודעות מדיטטיבית ותנועה תוך כדי נשימה.

איינגר יוגה

העיקרון המנחה בשיטת ההוראה עפ״י הנחייתו של ב.ק.ס איינגר הוא דיוק בביצוע התנוחות ע״מ לייצר אליימנט (יישור) אידיאלי של מנח הגוף מבחינה חיצונית ופנימית. הדיוק וכן השהייה הארוכה בתנוחות מאפשרות שכלול היכולות הפיסיות והמנטליות, חיזוק הגוף והגמשתו, שיפור בתפקודי המערכות הפיזיולוגיות, יציבות נפשית לצד הנאה ותחושת סיפוק גדולה. שיטת ההוראה הזו הינה דידקטית, מובנית והדרגתית כך שמתאימה לכל אחד ואחת עפ״י יכולותיו, גילו ומצבו האישי.

אשתנגה ויניאסה יוגה

אשטנגה הוא זרם שמשלב קבוצה של תנוחות קבועות וטכניקות של נשימה התרגול עצמו מתבסס על סדרה קבועה של תנוחות (סדרה ראשונה או שניה ) בקצב אחיד ודינאמי בו זמנית ישנה קורולציה בין הנשימה לתנועה מה שמאפשר לחוות תחושה מדיטטיבית במהלך התרגול. זהו תרגול אינטנסיבי שמלווה בעוצמה וברכות .

מאלה יוגה

מאלה יוגה הינו סגנון פתוח השואף לשלב את המיטב מסגנונות יוגה שונים. השיעורים הינם מלאי תוכן, מרץ ומוטיבציה. בין יתר הסדרות נכללים רצפים של אשטנגה ופאוור ויניאסה

ויניאסה פלאו

ויניאסה יוגה דגש על נשימה, ישורת, הקשבה, התבוננות ומודעות פנימית, ריכוז והרפיה, התרגול בשבילי הוא מן תהליך- מסע אינטימי לעבר איחוד ושקט פנימי של הגוף והנפש – ריקוד בין הצורה לחופש, בין מסורת לחידושים ויצירתיות ובין ההרגל לשינוי.

זאוס

לוח אימונים