ספורט ותזונה נכונה הולכים יד ביד אתם מתאמנים בתוך חדר כושר כבר חצי שנה, פוגשים מאמן אישי כל שבוע, מתמידים באימונים אינטנסיביים ולא מבינים מדוע אתם לא יורדים במשקל! אז כדאי שתפרטו על הדף את האוכל שיש לכם כל ארוחה על הצלחת.
אם אתם אנשים בריאים, מתאמנים באופן סדיר עם מאמן אישי ואוכלים תפריט מאוזן ובריא, אין סיבה שלא תצליחו לרדת במשקל.
70 אחוז מההצלחה שלכם בירידה במשקל נובעת מתזונה נבונה, ה-30 האחוזים הנותרים נובעים מאימוני כושר גופני על כן, נורא חשוב לשלב בין השניים.
זאוספורט, חדר כושר במרכז, מציע לכם אפשרויות רבות עבור ירידה בריאה במשקל וחיטוב הגוף.
זאוספורט הוא לא רק מכון כושר, אלא מועדון ספורט בו ניתן להשתתף במגוון חוגים העובדים על אירובי ועל חיזוק השרירים.
מלבד חוגים תוכלו לשחות בתוך בריכת שחיה מחוממת ומקורה שתשפר עבורכם את סיבולת לב- ריאה ותשרוף שומנים מהגוף.
בנוסף לכל, זאוספורט עובד עם תזונאית מנוסה בתחום שתרכיב עבורכם תפריט מאוזן ובריא שמתאים לאורח החיים שלכם כמתאמנים.
יש להדגיש כי דיאטה לא באה בחשבון, התפריט הנכתב על ידי תזונאית יחד עם הצרכים והרצונות שלכם, יעבוד בכדי להעניק לכם אורח חיים בריא ולא משהו זמני רק כדי להשיל קילוגרמים.
הבעיה המגמתית של האנשים היא שהם מתייחסים לאימון כושר גופני ולתזונה עליה מדריכה אותם תזונאית, כאל דיאטה זמנית וליעד ממנו הם יהיו מסופקים.
אך הטעות היא שהם לא מביטים לטווח הארוך ולא רואים זאת כאורח חיים לכל העתיד שלהם. ברגע שהם יעשו את הסוויצ’ הזה בראש, הם ישילו את הקילוגרמים ולא יחזירו אותם לגוף לעולם.
להלן מספר טיפים לתזונה נכונה:
1. השתדלו לשתות כמה שיותר מים, הגוף שלנו מאבד נוזלים אפילו בנשימה, לכן חשוב להשקות אותו בכל יום לפחות ב-2 ליטרים.
ביום בו אנחנו מתאמנים עם מאמן אישי או אפילו על הליכון חדר כושר, רצוי לשתות אף יותר מ-3 ליטרים מאחר והגוף מאבד המון נוזלים כתוצאה מהזעה במהלך כושר גופני.
כמו כן, שתיית מים עוזרת לחילוף חומרים מהיר יותר וכמובן כתוצאה מכך להורדה במשקל.
2. חלקו את הארוחות הגדולות שלכם למספר ארוחות קטנות והשתדלו לאכול כל 3 שעות.
הגוף שלנו יעבוד בצורה יעילה יותר בפירוק האוכל כאשר הוא יקבל מנות קטנות יותר לפירוק. בנוסף, כך נוכל למלא את הצורך שלנו בחטיפים וממתקים על ידי אוכל בריא יותר.
אנחנו נוהגים לאכול סוכרים מתי שאנחנו מרגישים רעב, בעזרת ארוחה קטנה כל 3 שעות נוכל להימנע מכך.
3. כדאי להחליף את הקמח הלבן בקמח חיטה מלאה, קמח שיפון, קמח כוסמין ועוד. לאכול בעיקר פחמימות מורכבות כגון פסטה מלאה, אורז מלא, שיבולת שועל, גרנולה וכל המזונות המכילים סיבים תזונתיים, העוזרים לגוף שלנו לשבוע ומסייעים לעיכול טוב יותר.
4. ביום בו יש לכם אימון אירובי בתוך חדר כושר או כמובן עם מאמן אישי, מומלץ לאכול 4 שעות לפני, ארוחה המשלבת פחמימות מורכבות וחלבונים, הפחמימות המורכבות יעניקו לכם אנרגיה שתישאר לאורך כל האימון.
שעה לפני האימון, מומלץ לאכול פרי שיעניק לכם אנרגיה נוספת.
אחרי האימון מומלץ לאכול ארוחה המשלבת פחמימות מורכבות, חלבונים ושומן בלתי רווי. 2 פרוסות לחם מחיטה מלאה, ביצה או טונה במים בתוספת ירקות עם כפית שמן זית. אז תתחילו לחיות בריא!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *