שלום לכל מתאמני זאוס.

 

שמי מיה תדהר ואני המנהלת המקצועית של רשת מועדוני הכושר ״זאוס״. בנוסף גם בעלת חברת ״סופלס ישראל״ המייצרת ציוד כושר פונקציונאלי המגיע עם הכשרות וקורסים של תרגילים פונקציונאליים וספציפיים למתאמנים, מאמני כושר ולספורטאים. זאוס הוא מועדון הכושר הראשון שפתח את שיעורי הסופלס בסטודיו.

כבר יותר מ-18 שנה אני מתעסקת בתחום הכושר, מעבירה אימונים אישיים וקבוצתיים בכל התחומים, החל מהפילאטיס עד לחדר כושר ולתחום הפונקציונאלי.

התחלתי לרקוד בגיל 10 בלהקות ריקוד שונות עם סגנונות רבים. בנוסף הייתי בהתעמלות קרקע ומכשירים. בגיל 14 התחלתי להשתתף בתחרויות ריצה והבנתי שספורט זה אהבת חיי במיוחד שראיתי לאיזה הישגים הגעתי.

בשנת 1999 התגייסתי לצבא והייתי מאמנת כושר קרבי וקרב מגע בבה”ד 8 שנמצא במכון “וינגייט” והכנתי חיילים לקצונה (בה”ד 1).

לקראת סוף סיום השירות הצבאי, חיפשתי תחום שישלב את מה שאני הכי אוהבת שזה המחול והריקוד עם הספורט ולכן התחלתי להעביר שיעורי עיצוב/חיזוק ואירובי דאנס/מדרגה.

לאחר פציעה קשה של שבר בכף רגל מתאונת דרכים, הבנתי שתקופה ארוכה לא אוכל לאמץ את הרגליים ולכן החלטתי לעסוק יותר באימונים אישיים בחדר כושר. חיזקתי את עצמי מהפציעה, ע”י אימונים אינטנסיביים בחדר כושר, עם משקלים גבוהים ועבודה על שרירים שטחיים (תנועתיים), אך התחילו לי כאבים בגב התחתון. ואז הגעתי למסקנה- לא משנה כמה חזקים מבחוץ…החוזק האמיתי הוא מבפנים. כלומר לחזק את השרירים הגדולים זה חשוב, אבל אם שרירי היציבה הפנימיים שקרובים למפרקים ולעמוד שדרה חלשים אז היציבה משתבשת ומתחילים כאבים (מעבר לחיזוק הפנימי של הנפש שגם חשוב). וכך הכרתי את הפילאטיס שרק התחיל להיות פופולארי ב- 2007 במועדוני הכושר. לאחר תקופה קצרה התחלתי לאמן גם שיעורי ספינינג, שהתגלה כאימון נפלא לסיבולת לב ריאה. שיטת ה”סטוט פילאטיס” שגיליתי, הקפיץ אותי לשלב הבא של לימוד חיזוק שרירי ה- CORE.

את כל הידע שצברתי, אני רוצה להעביר לאנשים. לשפר להם את חייהם ואת המודעות העצמית לגוף שלהם.

בהמשך החלטתי ללמוד את שיטת השיקום התנועתי אורתופדי (פאשיקום), על ידי לימוד הטריגר פוינטס והקניזיו טייפינג, המשפרים את טווחי התנועה של המפרקים, מחזירים תנועה לסיבי השריר ולפאשיה, ומפחיתים כאבים.

לימוד האנטומיה והפאשיה ברמה המאוד גבוהה, הקינזיולוגיה ופתרון בעיות יציבה גרמו לי להבין שכל הגוף הוא יחידה אחת המתפקדת כמכלול של כל השרירים יחד דרך הפאשיה וכל חלק ושריר בגוף מושפע ומשפיע על חלק אחר בגוף.

וזה מה שהוביל אותי בשנת 2010 לאהוב כל כך את האימונים הפונקציונאליים, להסתכל על הגוף כמכלול אחד ולא להתאמן או להתייחס בכל תרגיל לשריר אחד בנפרד, גם כאימון וגם כשיפור יציבה וטונוס שריר בריא.

כשהכרתי את הציוד של סופלס לפני יותר מ-3 שנים, זכיתי למצוא את הציוד הטוב ביותר שיביא את ההישגים שאני רוצה, ללא פציעות ושמתאים לעבודה בסטודיו.

 

לכל שאלה ניתן לפנות אלי:

 

מיה תדהר

מנהלת מקצועית רשת זאוס:

maya@zeusport.co.il

 

בהצלחה!!!

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *