HIGH PULSE- דופק גבוה לעיצוב וחיטוב הגוף

שיעורים דינאמיים מאוד, בדופק גבוה, בעלי אופי עצים. המשלבים את כלל מרכיבי הכושר הגופני, עם תרגילים העובדים כנגד אביזרים שונים ומשקל גוף המאתגרים את כל קבוצות השרירים. מה שגורם לשריפת קלוריות מוגברת במהלך האימון ולאחריו כשהגוף למעשה מתחיל תהליך שיקום ובניית שריר וממשיך לעבוד גם לאחר האימון בגלל צריכת האנרגיה הנדרשת לבניית השרירים מחדש. התוצאה הינה הורדה באחוזי שומן באופן משמעותי (עיצוב/חיטוב הגוף) בעקבות שיפור ועלייה בחילוף החומרים.

קיקבוקסינג

אימון אירובי המשלב קומבינציות של תנועות מאומנויות הלחימה ותרגילים מעולם הכושר כגון: אגרופים, בעיטות, ניתורים ועוד.

קיקבוקס שקים

עבודה רצופה על שקי אגרוף, לעבודה מאסיבית יותר המשפרת כוח מתפרץ ועוצמה. דרך נפלאה להוציא אגרסיות. מתאים לכל הרמות.

אימון TRX

שיטת אימון ברצועות הנעשית כנגד משקל גופו של המתאמן. בתרגיל אחד, פועלות מספר קבוצות שרירים במקביל עם דגש על שרירי ה- CORE, תוך עיצוב וחיטוב הגוף. ללא עלות נוספת במסגרת המנוי.

עיצוב/עיצוב דינאמי

שיעורי עיצוב ועיצוב דינאמי מיועדים לחיזוק שרירי הגוף, המעצבים ומחטבים את הגוף על ידי אימון לכל שרירי הגוף והורדת אחוזי השומן.

אימון היט 

(High Intensity Interval Training): אימון אינטרוולים/הפוגות בעצימות גבוהה, המשלב מחזורים אנאירוביים קצרים בדופק מאוד גבוה. על ידי תרגילים שרובם עובדים כנגד משקל גוף.

אימון אופניים עם שלדה מיוחדת

אימון אופניים עם שלדה מיוחדת – כידון הזז מצד לצד שמאפשר השכבות ומדמה תחושת רכיבה אמיתית, המביאה לידי ביטוי עבודה מאסיבית על שרירי ה-CORE (שרירי הליבה של המתאמן). בזמן שהאתגר העומד בפני המתאמנים הוא להתייצב עליו. מה שמוסיף לעבודת הרגליים בזמן הרכיבה גם עבודה על פלג גוף העליון.

אימון תחנות

אימון תחנות מאתגר מאוד וכיפי במיוחד! המשפר ביצועים אתלטיים בשילוב עבודה אנאירובית ואירובית יחד עם אביזרים שונים.

PUMP INTERVALS

שיעור אנרגטי במיוחד המשלב עבודה אירובית עם אינטרוולים.

אימון משקולות

חיזוק שרירי הגוף בעזרת משקלים גבוהים עם מוט ופלטות בעומסים שונים המשתנים בין תרגיל לתרגיל.