שיעורי יוגה ופילאטיס – east & west

combine physical, mental, and spiritual together

עולם זה מחבר בין המזרח למערב- יוגה שנולדה במזרח, פילאטיס מאירופה.

העולם הרגוע, השיקומי/בריאותי, המחזיר את הגוף לפרופורציות טבעיות וטונוס שרירי נכון. מחזק ומגמיש את הגוף על ידי תרגילים המאתגרים את השרירים המייצבים, מתאים מאוד להורדת כאבים, הורדת לחצים פיזיים ונפשיים והחזרת המפרקים לטווחים מלאים.

אשטנגה יוגה

השיטה היותר דינאמית, המשלבת רצפים קבועים ונשימה מודעת ומבוקרת. משפרת סיבולת לב ריאה וקואורדינציה על ידי תנועה רציפה.

פילאטיס

שיעור שמטרתו לאמן את הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ וללא שחיקה מיותרת. שיפור טווחי התנועה במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, עם דגש על מרכז הגוף ועמוד השדרה, שהם שרירי הליבה CORE (ה-POWER HOUSE) וכך מונעים לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.

פילאטיס רפורמר 

שיעור פילאטיס מכשירים בזאוס סיטי ראשון לציון מתבצע על מיטת רפורמר ומתבסס על התנגדות קפיצים בהתנגדויות שונות.

יוגה

שיעורים המתמקדים בתרגילים מעולם היוגה והפילאטיס. שמטרתם לאמן את הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ וללא שחיקה מיותרת. דגש על שיפור טווחי תנועה במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה עם חיזוק שרירי הליבה.

יוגה דינאמית

השיטה היותר דינאמית, המשלבת רצפים קבועים ונשימה מודעת ומבוקרת. משפרת סיבולת לב ריאה וקואורדינציה על ידי תנועה רציפה.

מתיחות

מטרתו להאריך, להגמיש ולהרפות את השרירים, על מנת לשפר את טווחי התנועה של המפרקים.

צפיפות העצם

 פעילות מיוחדת למניעת אוסטיאופורוזיס לחיזוק העצם תוך הפעלת עומס במטרה להעלות צפיפות העצם. התעמלות איטית ומבוקרת.

התעמלות בריאותית

שיעור חיזוק עדין לקהל מבוגרים אשר מקנה ומשפר שליטה טובה יותר בגוף.

פלדנקרייז

שיטה העוסקת בפיתוח המודעות לגוף באמצעות תנועה. תוך כדי התנועה בשיעור מחפשים אפשרויות חדשות מעבר להרגל התנועתי המוכר ובוחרים את התנועה הנוחה ביותר וכך הופכים את הבלתי אפשרי לאפשרי, את האפשרי לקל ואת הקל לנוח.

flystick