אימוני הסטודיו של זאוס תל ברוך צפון

אימוני הסטודיו של זאוס תל ברוך צפון הם גולת הכותרת של הרשת. השיעורים מובלים על ידי טובי המדריכים בארץ שעברו את ההכשרות הטובות ביותר. ישנם שיעורי סטודיו ייחודים לזאוס שתמצאו רק אצלנו. חוגי הכושר בסטודיו מתאימים לכלל הרמות.

הגיעו אלינו להתנסות באימונים הכי שווים.

HIGH PULSE

דופק גבוה

שיעור המדמה גלישה על גלשן אולימפי אמיתי, לשריפה מוגברת של קלוריות ושומן. והכל -במקסימום הנאה! חוסר היציבות של הגלשן נותן תחושה של גלישה בים הפתוח ומאתגר את שרירי היציבה והליבה- CORE.

שיעורים לחיזוק וחיטוב שרירי הגוף, המתמקדים בסיבולת שריר/כוח (משקלים גבוהים)/יציבה ושיווי משקל. בשילוב אמצעי עזר ומוזיקה קיצבית. שיעורי העיצוב דינאמי משלבים אימון תנועתי הגורמים להעלאת הדופק ושריפת קלוריות.

שיטת אימון ברצועות הנעשית כנגד משקל גופו של המתאמן. בתרגיל אחד, פועלות מספר קבוצות שרירים במקביל עם דגש על שרירי ה- CORE, תוך עיצוב וחיטוב הגוף. ללא עלות נוספת במסגרת המנוי.

(High Intensity Interval Training): אימון אינטרוולים/הפוגות בעצימות גבוהה, המשלב מחזורים אנאירוביים קצרים בדופק מאוד גבוה. על ידי תרגילים שרובם עובדים כנגד משקל גוף.

רכיבה אינטנסיבית על אופניים נייחים המדמה רכיבת שטח, לקצב מוסיקה סוחפת ואנרגטית. מתאים לכל הרמות.

אימון תחנות מאתגר מאוד וכיפי במיוחד! המשפר ביצועים אתלטיים בשילוב עבודה אנאירובית ואירובית יחד עם אביזרים שונים.

חיזוק שרירי הגוף בעזרת משקלים גבוהים עם מוט ופלטות בעומסים שונים המשתנים בין תרגיל לתרגיל.

שיעור עיצוב דינאמי, עם דגש על שרירי הליבה בעזרת אביזרי אימון.

אימון אירובי מדרגה העובד בעיקר על שרירי הרגליים והיכולת האירובית, השיעור לצלילי מוסיקה סוחפת וכוריאוגרפיות מדהימות.

אימונים המשלבים ריצה והליכה, שנפח הריצה הולך וגדל עם התקדמות התוכנית, כולל שילוב של אימון טכניקה שבועי.

שיעור ריקוד המשלב מוזיקה דרום אמריקאית, עם צעדי ריקוד לטיניים בינלאומיים כמו: סלסה רומבה, צ'ה צ'ה, סמבה, טנגו היפ הופ ועוד.

EAST & WEST

חיבור לגוף ולנפש

תרגול עוצמתי ומאתגר הכולל קצב מהיר יחסית של מעבר בין התנוחות בקצב דינאמי וזורם. להבדיל מרצף קבוע וידוע מראש כמו בתרגול אשטנגה, Flow Vinyasa עוסקת ברצף משתנה משיעור לשיעור ומאפשר תרגול ברמות קושי שונות.

שיעור שמטרתו לאמן את הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ וללא שחיקה מיותרת. שיפור טווחי התנועה במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, עם דגש על מרכז הגוף ועמוד השדרה, שהם שרירי הליבה CORE (ה-POWER HOUSE) וכך מונעים לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.

שיעור פילאטיס המתבצע על מיטת רפורמר ומתבסס על התנגדות קפיצים בהתנגדויות שונות.

שיעורים המתמקדים בתרגילים מעולם היוגה והפילאטיס. שמטרתם לאמן את הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ וללא שחיקה מיותרת. דגש על שיפור טווחי תנועה במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה עם חיזוק שרירי הליבה.

שילוב מספר סגנונות יוגה – ויניאסה שהוא אימון בזרימה, שיבננדה שכולל הרפיה בין התנוחות ואיינגר השם דגש על הדיוק בתנוחות. האימון מתבצע בזרימה עם הנחיה פרטנית לדיוק בתנוחות עם הרפיה בין התנוחות.

השיטה היותר דינאמית, המשלבת רצפים קבועים ונשימה מודעת ומבוקרת. משפרת סיבולת לב ריאה וקואורדינציה על ידי תנועה רציפה.

שיטה המכוונת לעבודה פיזית מקסימלית, במסגרת גבולות היכולת אך לא מעבר להן. ממלאת באנרגיה ובחיוניות, עשירה ומגוונת המשלבת שיטות יוגה שונות באופן דינאמי וסוחף.

גישה עדינה ואיטית שכוללת אימון המשלב בין 12 תנוחות יוגה קבועות, שירת מנטרות, תרגילי נשימה ומדיטציה. המתרגל צריך להיות קשוב לעצמו ולמקום שבו הוא נמצא, ולדעת לעצור במקומות התואמים את יכולתו האישית בסיומו מוקדש זמן רב להרפיה. מתאים גם למתחילים.

השיטה היותר דינאמית, המשלבת רצפים קבועים ונשימה מודעת ומבוקרת. משפרת סיבולת לב ריאה וקואורדינציה על ידי תנועה רציפה.

תרגול המחזק את שריר הליבה ומטפח את היציבה מתוך התמקדות בנשימה. מטרתו להאריך, להגמיש ולהרפות את השרירים. משפר את טווחי התנועה של המפרקים.

שיעור עם כדור גדול המאתגר את שיווי המשקל, בעקבות חוסר היציבות של הכדור, השרירים המייצבים מתגייסים באופן אוטומטי.

 פעילות מיוחדת למניעת אוסטיאופורוזיס לחיזוק העצם תוך הפעלת עומס במטרה להעלות צפיפות העצם. התעמלות איטית ומבוקרת.

שיטה העוסקת בפיתוח המודעות לגוף באמצעות תנועה. תוך כדי התנועה בשיעור מחפשים אפשרויות חדשות מעבר להרגל התנועתי המוכר ובוחרים את התנועה הנוחה ביותר וכך הופכים את הבלתי אפשרי לאפשרי, את האפשרי לקל ואת הקל לנוח.

תרגול המחזק את שריר הליבה ומטפח את היציבה מתוך התמקדות בנשימה.

אימון המיועד לשיפור יכולות טכניות והחזקת הגוף, הארכת טווחי תנועה, שיכלול תנועתי ומניעת כאבי גב ומפרקים.

טעימה מהחוגים

מערכות חוגים

רשת מועדוני הכושר זאוס, מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של חוגים בשעות הבוקר, הצהריים והערב. במערכת שעות החוגים של הסניפים תוכלו לבחור מסל החוגים את הימים והשעות הנוחים לכם.

קישורים נוספים:

ZeusBox, זאוס תל אביבזאוס ראשון