אימוני הסטודיו של זאוס תל ברוך צפון

אימוני הסטודיו של זאוס תל ברוך צפון הם גולת הכותרת של הרשת. השיעורים מובלים על ידי טובי המדריכים בארץ שעברו את ההכשרות הטובות ביותר. ישנם שיעורי סטודיו ייחודים לזאוס שתמצאו רק אצלנו. חוגי הכושר בסטודיו מתאימים לכלל הרמות.

הגיעו אלינו להתנסות באימונים הכי שווים.

HIGH PULSE

דופק גבוה

רכיבה אינטנסיבית על אופניים נייחים המדמה רכיבת שטח, לקצב מוסיקה סוחפת ואנרגטית. מתאים לכל הרמות.

שיעור המשלב תנועות מעולם אמנויות הלחימה בעמידה ובשכיבה, השיעור מדמה קרב בזירה בדגש על עבודת וטכניקת איגרוף.

שיטת אימון ברצועות הנעשית כנגד משקל גופו של המתאמן. בתרגיל אחד, פועלות מספר קבוצות שרירים במקביל עם דגש על שרירי ה- CORE, תוך עיצוב וחיטוב הגוף. ללא עלות נוספת במסגרת המנוי.

אימון תחנות מאתגר מאוד וכיפי במיוחד! המשפר ביצועים אתלטיים בשילוב עבודה אנאירובית ואירובית יחד עם אביזרים שונים.

חיזוק שרירי הגוף בעזרת משקלים גבוהים עם מוט ופלטות בעומסים שונים המשתנים בין תרגיל לתרגיל.

שיעורים לחיזוק וחיטוב שרירי הגוף, המתמקדים בסיבולת שריר/כוח (משקלים גבוהים)/יציבה ושיווי משקל. בשילוב אמצעי עזר ומוזיקה קיצבית. שיעורי העיצוב דינאמי משלבים אימון תנועתי הגורמים להעלאת הדופק ושריפת קלוריות.

(High Intensity Interval Training): אימון אינטרוולים/הפוגות בעצימות גבוהה, המשלב מחזורים אנאירוביים קצרים בדופק מאוד גבוה. על ידי תרגילים שרובם עובדים כנגד משקל גוף.

אימונים המשלבים ריצה והליכה, שנפח הריצה הולך וגדל עם התקדמות התוכנית, כולל שילוב של אימון טכניקה שבועי.

שיעור ריקוד המשלב מוזיקה דרום אמריקאית, עם צעדי ריקוד לטיניים בינלאומיים כמו: סלסה רומבה, צ'ה צ'ה, סמבה, טנגו היפ הופ ועוד.

אימון עיצוב, חיטוב וחיזוק בשילוב מדרגה אירובית, בשיעור נעבוד על סיבולת לב ריאה, חיזוק שרירים ושיפור כל מרכיבי הכושר הגופני.

EAST & WEST

חיבור לגוף ולנפש

שיעור שמטרתו לאמן את הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ וללא שחיקה מיותרת. שיפור טווחי התנועה במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, עם דגש על מרכז הגוף ועמוד השדרה, שהם שרירי הליבה CORE (ה-POWER HOUSE) וכך מונעים לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.

גישה עדינה ואיטית שכוללת אימון המשלב בין 12 תנוחות יוגה קבועות, שירת מנטרות, תרגילי נשימה ומדיטציה. המתרגל צריך להיות קשוב לעצמו ולמקום שבו הוא נמצא, ולדעת לעצור במקומות התואמים את יכולתו האישית בסיומו מוקדש זמן רב להרפיה. מתאים גם למתחילים.

שיעור פילאטיס המתבצע על מיטת רפורמר ומתבסס על התנגדות קפיצים בהתנגדויות שונות.

שיטה העוסקת בפיתוח המודעות לגוף באמצעות תנועה. תוך כדי התנועה בשיעור מחפשים אפשרויות חדשות מעבר להרגל התנועתי המוכר ובוחרים את התנועה הנוחה ביותר וכך הופכים את הבלתי אפשרי לאפשרי, את האפשרי לקל ואת הקל לנוח.

תרגול המחזק את שריר הליבה ומטפח את היציבה מתוך התמקדות בנשימה. מטרתו להאריך, להגמיש ולהרפות את השרירים. משפר את טווחי התנועה של המפרקים.

שיעור המתמקד ביציבה והחזקה נכונה של הגוף תוך עבודה פנימית של שרירי הליבה וכל מרכיבי הכושר הגופני.

שיעור ייחודי ומאתגר המשלב רפרטואר רחב של תרגילים מעולם הפילאטיס, היוגה והעיצוב. מטרת השיעור היא חיזוק וגמישות הגוף , שיפור שיווי המשקל והיציבה.

 

שיעור עם כדור גדול המאתגר את שיווי המשקל, בעקבות חוסר היציבות של הכדור, השרירים המייצבים מתגייסים באופן אוטומטי.

שיטה המכוונת לעבודה פיזית מקסימלית, במסגרת גבולות היכולת אך לא מעבר להן. ממלאת באנרגיה ובחיוניות, עשירה ומגוונת המשלבת שיטות יוגה שונות באופן דינאמי וסוחף.

טעימה מהחוגים

מערכות חוגים

רשת מועדוני הכושר זאוס, מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של חוגים בשעות הבוקר, הצהריים והערב. במערכת שעות החוגים של הסניפים תוכלו לבחור מסל החוגים את הימים והשעות הנוחים לכם.

קישורים נוספים: זאוס תל אביב